Prøv et kursus i mindfullness

Prøv mindfullness og få mere livsglæde 

Hvad kan mindfullness og hvad går et kursus hos livsbevidsthed.dk ud på? Jo nu skal du høre – Kurset er for dig som trænger til at slappe mere af i hverdagen. 
Mindfullness er effektivt redskab, for dig som lever i en travl og presset hverdag og har svært ved at holde pauser.

Når du tager et kursus får du redskaber til dig selv, som du kan anvende i din  hverdag. Men kurset er også til dig, som vil hjælpe andre med at lave mindfullness. Der er så mange mennesker, som det ville gavne at lære mindfullness øvelserne og at lære at afstresse og koble fra i hverdagen.

For vi skal huske på at nære os selv med selvkærlighed og velvære. Hvordan kan man ellers gøre? jo, udover et kursus hos livsbevidsthed.dk kan du selv foretage nogle bevidste handlinger derhjemme. Du kan med mindfullness se det som et ritual til selvkærlig afslapning som noget du gør for at nære dig selv.

En uddannelse i mindfullness er hos livsbevidsthed.dk en uddannelse som er overskuelig og forløber over 9 moduler. Du får over 100 videoer med undervisning, viden, værktøjer, meditationer, yoga-øvelser, vejrtrækningsøvelser og meget mere, som gør at du kan tage det frem lige når det passer dig – simpelt og effektivt. 

De yderligere råd til en selvkærlig hverdag: 

  1. Tag verdens længste bad med aromaterapi – tænd dine duftlys ude på toilettet. Oftest er der i de gode duftlys, aromaterapi i duftene og sørger for du slapper mere af og det vil give dig en helt anden energi og selvforkælelsesfølelse. 
  2. Spis sund  og nærende selvkærlig mad – mad som du elsker og indeholder vitaminer, fibre, protein og ja alt hvad du har brug for – for en god dag med masser af energi.
  3. Drik en god kop the med et stykke mørk chokolade til – nydelse er vigtigt 
  4. Hav sex med din partner – meget vigtigt for både din nydelse og hormoner. 
  5. Tag en powernap de dage du ikke sover nok – vi presser os selv meget hårdt i en travl hverdag og det er ikke særlig godt hvis vi også er i søvnunderskud – få en god lur på 20. min. hvis søvnen ikke lige lå på de 8-9 timer. 
  6. Tag en fri dag en gang imellem og lav det du elsker mest – det er enormt vigtigt at tage fri og ikke have nogle aftaler i kalenderen en gang i mellem – både for din psykes egen skyld – men også for dit helbred. 

Du kan læse videre i artiklen Bliv klogere på mindfulness.

Indlæg oprettet 17

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *

Relaterede indlæg

Gå i gang med at taste din søgning herover og tryk enter for at søge. Tryk ESC for at annullere.

Tilbage til toppen